15 prces edzővideó

Gyere edzünk együtt gyorsan és hatékonyan!

Hogyan épül fel az edzés?

2 perc  rapid bemelegítés

3 sorozatot fogunk megcsinálni, amik 3-3-3 gyakorlatból fognak állni és 2x megismételjük őket!

Ezek összesen gyakorlatonként fél percek lesznek közöttük fél perc pihivel.

1 perc nyújtás

Ez így összességében bemelegítéssel együtt és nyújtással együtt 15 perc lesz, oksi?

Nem egy borzalmas mennyiségű idő, de nézzük mi kell hozzá:

1. Víz (A szünetekben nyugodtan igyál egy kis vizet.)

2. Szőnyeg (Vagy magad alá hajtott pléd, vagy szőnyeg különben kisebesedhetik a hátad )

3. Törülköző (Mert még puhább lesz tőle a szőnyeged és mert lehet, hogy a végére megizzadsz.)

+tipp: Ha szeretnél igazán intenzívvé tenni az edzést, használj 2 darab kézisúlyzót is!

Tegyél egy próbát! 

Lehet elsőre nem hiszed, hogy van értelme egy ilyen videónak, de hidd el 15 perc mozgás a rohanósabb időszakban is nagy fellélegzés tud lenni!

Ennyi az egész!

Igazából még annyit szeretnék hozzátenni, hogy minden körülmény között vigyázz magadra! Van a kimerültségnek az a szintje, amikor az edzés helyett nagyobb értelme van egy jó nagyot aludni, úgyhogy ilyenkor tedd te is ezt ! 🙂 Edzeni lehet fáradtan is, de a sérülés veszély azért ilyenkor nagyobb. Ettől függetlenül, ha úgy érzed belefér, ne félj edzőruhát ragadni és végigcsinálni reggel vagy eset ezt a videót!

Mindenesetre én jó edzést és kitartást kívánok 🙂 !

© 2020 Kiss Enikő

Adatvédelmi tájékoztató

Translate »